BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, May 12, 2009

dia seorang teman...

Yoyoi Abdullah: aku da prob ni.
Leh 2lun x?
Lo x leh x pa aku faham…
A’Q greeman: cuba habaq bg jelas
Baru aku faham

Yoyoi Abdullah: spek aku patah
Kawan aku bg patah
Br ja wt x smpi sbulan
Adoi,nk wt cane ni?
Da r tngah kering ni..
Makan pn bajet
Besa r short sem,ptptn x msk
Nk mtk kwn aku ganti pn x smpi ht
Bkn dia sengaja
Nk mtk kat mak aku ag r x smpi ht
Br 2 3 hr lps dia kt wet x bp nk cukup
Ni y wt aku mls p clus ni
Nk pnjm kat org segan
Sbb sure next sem br blh bayar.tggu ptptn msk
hwaaaaaaaaaaaaaaaa
A’Q greenman: herm….
Jgn cam2
Rilex r
Yoyoi Abdullah: bnda len aku blh rilex
Tp kalu ingt mak aku aku ribut
Hwaaaaaaaaaa
A’Q greenman : hurm,pnjm la kat wawa.
Yoyoi Abdullah: dia x amek short sem
A’Q greenman: pulak
…………………....…potong………………………………………………
A’Q greenman: pnjm la kat kwn len
Aku pn blh
……………………....potong……………………………......................
Yoyoi Abdullah: aku segan r
X penah pnjm cani
Tol ka leh jd along aku ni?
Tp next sem r br aku bayar

A’Q greenman: x pa,aku x ksh
Bayar la bila ada
bayar skit2 pn x pa

yoyoi Abdullah: betul ni?
Tanx wei
Segan aku
A’Q greenman: x yah segan2
Spek ag penting
Klu x dk spek x leh blajaq lak

…………………………...potong…………………………………………
Yoyoi Abdullah: tme kasih wei
A’Q greenman: x pa
2lun kwn
Lgpun bkn slalu pnjm
Bg no akaun bank mn hg da
Nak bpa?
Esok aku masuk
tp petang2 skit la
x pn malam
yoyoi Abdullah: rm..
islam n muamalat

……………………………………………………….....…………
Actually aku tulis n3 ni sebab nak ucapkan time kasih yang tak terhingga kpda A’Q greenman.Tanx A’Q greenman.tanx sangat2.kalu tak dak hang tak tau la apa aku nak wat.tambah2 teringat muka mak aku.adoi cam nak tiak ja…(tiak da pn) hehehe…tak sangka lak aku kawan aku baeeeeeeeekkkkkkk cani.ngeh ngeh ngeh…boleh aku pow slalu.lawak ja A’Q greenman…Tak sia-sia aku kawan dengan hang dr skul.ewah-ewah,dah bagi pinjam wet baru nak kata dia baek…x la A’Q greenman,aku tau lama dah hang baek.kawan2 aku semua baek2.aku syang semua.sayangggggggggg bangat....

korang sayang aku tak? Cepat mesej aku bagi jawapan…

A’Q greenman,insyaallah nanti aku dah ok aku bayar balik duit hang.paling lewat pn awal next sem.kalian yang baca blog ni,tolong ingatkan aku untuk bayar hutang A’Q greenman ni ek.time kasih yang tak terucap sebab dah jadi penyelamat aku hari ni…tanx a lot my dear frenz…semoga Allah sentiasa bersama anda…

moral of da story: hargailah orang disekeliling anda…
sentiasalah membantu orang yang mengalami kesulitan.tak semestinya
dengan duit ja ek...

ya Allah ya rahman, terima kasih kerana memberikan aku pendamping-pendamping yang baik. Semoga dengan nikmat ini aku menjadi hamba yang sentiasa mensyukuri nikmatmu…amiin…

0 comments: