BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 17, 2009

melangkah setapak lagi...

Dah habis minggu pertama sem baru ni…maknanya aku melangkah kehadapan setapak lagi,berganjak ke sem 4.yup,aku baru sem 4.lambat lagi nak habis.=<…

Sem ni aku agak tension sikit la.tensen dengan jadual kelas yang lecturer ubah tiba2.nak drop pun sayang.takut susah nak add dah sem lain nanti. Kelas law & government dah elok2 hari isnin,rabu jumaat pukul 10-11 pagi ditukar ke hari jumaat pukul 10-11 dan 2:30-4:20…adeh.dah la jumaat,petang pulak tu.memang tak balik la aku sem ni jawabnya…kelas critical & creative thinking pukul 8 pagi.hehe,memang kritikal la waktu2 macam tu.lepas tu kelas modern history of Europe pulak pukul 3:30-4:20 petang.history belajar petang2,sabar ja la.tambah2 nanti bulan puasa.dugaan dan cobaannnnn.hehe.kelas international relation dll ok la timingnya…

Sebenarnya dah lama aku fikir samada nak habiskan belajar tiga tahun setengah ataupun empat tahun. Kalau nak buat tiga tahun setengah,lagi tiga sem akan datang aku kena ambil 19 chredit hour setiap sem.untuk orang cepat pick up tak kisah la setakat 19 tu tapi kalau aku aku rasa berat jugak tu…kalau aku buat empat tahun + minor,aku ada lagi empat sem so boleh kurangkan sikit chredit hour.relax sikit…kalau ikut hati,nak buat 3 tahun setengah.nak cepat habis tapi otak aku kata buat empat tahun.macam mana ha…=?...

Dalam tension2 pun aku ok lagi sebab sampai hari ni aku tak nampak pun sifulan tu dalam mana2 kelas aku…Apa2 pun aku harap sem ni baik dari sem lepas.harap2 pointer boleh naik lagi…aminn.hehe…kalian doakan aku ya…=> <=…

0 comments: